T.C. Bornova Belediyesi Kurumsal Web Sitesi
ENGLISH
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Organizasyon Şeması
    • Muhtarlar
    • Meclis Üyeleri
    • Tarihçe
    • Etik Komisyonu
    • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • İhtisas Komisyonları
    • Yönetmelikler
    • Afet ve Acil Durum Toplanma Alanları
    • Kardeş Belediyeler
    • Üyeliklerimiz
    • Saydamlık ve Hesapverilebilirlik
    • Birimlerimiz
  • Raporlar
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • Borç Ödeme
    • e-İmar
    • İstek Şikayet
    • Meclis Gündemi
    • Meclis Kararları
    • İmar e-Ruhsat
    • Taşınmaz Satış ve Kiralama İlanı
    • Parselasyon Planları
    • Askıya Çıkan İmar Planları
    • Bulut Kent Rehberi
  • Bornova Rehberi
  • İletişim
    • Sık Sorulan Sorular?

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

  • Ana Sayfa
  • / Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Telefon

0 (530) 398 53 55

E-Mail

[email protected]

[email protected]

Görev Tanımı

Diğer Müdürlükler arasında sevk , ve koordinasyonu sağlar
muhtarlar ile ortak görev yapılması gereken konularda koordinasyonu sağlar.

Faaliyet Alanı

MÜDÜRLÜK:Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’ne verilen bütçeyi ilgili mevzuatlara
uygun olarak harcamak ve kayıtlarını tutmak.
• Muhtarların bilgilerini tutmak, Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ve diğer Müdürlükleri
ilgilendiren konularda yazışma işlemlerini yürütmek, arşivlemek, gelen-giden
evrak kayıtlarını tutmak,
• Belediye sorumluluk ve yetki alanında bulunan muhtarlardan gelen talepleri
elektronik ortamda almak, ilgili birimlere iletmek ve taleplerin yerine getirilip
getirilmediğini takip etmek,
• Muhtarlardan gelen taleplere 15 gün içinde sistem üzerinden cevap vermek,
ayrıca muhtarların mail adreslerine elektronik posta ile bildirmek,
• Gelen taleplerden, yerine getirilenleri ve yerine getirilemeyenlerin gerekçesini
sisteme işlemek,
• Başkanlık Makamı ile muhtarlar arasındaki işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
• Başkanın, muhtarlarla ilgili yazılı ve sözlü talimatlarını ilgili birimlere ulaştırmak,
takip ederek sonuçlandırılmasını sağlamak,
• Muhtarlarla ilgili Başkanlığa intikal eden sözlü ve yazılı dilek, şikâyet, öneri vb.
konuların izlenmesi ile sonuçların ilgililere en kısa zamanda iletilmesini
sağlamak.
• Yürüttüğü işler ile ilgili düzenli olarak veri toplamak, değerlendirmek, rapor
hazırlamak ve bu doğrultuda uygulanan sistemleri yönetilmesine yönelik iş ve
işlemleri yürütmek,
• Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün tüm görevli personeli ile ilgili gerekli denetimleri
yapmak veya yaptırmak,
• Muhtarlıklar ile ortak görev yapılması gereken konularda koordinasyonunu
sağlamak, bununla ilgili diğer birimler ile gerekli yazışma ve çalışmaları yapmak,
• Muhtarlık İşleri Müdürlüğü faaliyet kapsamında gerçekleştirilecek çalışmaların
uygulama adımlarını belirlemek,
•
• Yürütülecek faaliyetler sırasında Belediye Başkanı, Belediye Başkanı
Yardımcıları ile iyi ve etkin bir işbirliği içinde çalışmalarını yürütmek,
• Başkanlık tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
FAALİYET ALANI
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, kendisine verilen görevleri yürütürken, işlemlerini
Kanun, Tüzük, Yönetmelik ve diğer mevzuata uygun olarak yapmak ve
neticelendirmekten sorumludur.
1-) Müdür
İlgili mevzuatlar ve Belediye Başkanlığı genelge, bildiri, prensip kararları ve
talimatlar çerçevesinde yöneticilik görevlerini yerine getirir.
• Müdürlüğün yönetiminde yetkili ve sorumlu olan kişidir.
• Müdürlük bünyesinde görevli tüm personelin amiridir.
• Müdürlüğü, Başkanlık Makamına karşı temsil eder.
• Müdürlüğün sevk ,idare, disiplin, düzen, denetim ve koordinasyonundan
sorumludur.
• Müdürlük personeli arasında görev dağılımı yapar.
• Müdürlük personelinin özlük hakları ile ilgili yetkisi dahilindeki işlemleri yürütür.
• Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ile diğer Müdürlükler arasında koordinasyonu sağlar.
2-) Personelin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
• Müdür tarafından yapılan iş bölümü doğrultusunda verilen görevleri yerine
getirir.
• Müdürlüğün faaliyetleri ve personeli ile ilgili yazışmaların takibini yapar.
• Müdürlük yazışmalarını hazırlar, Müdürlüğe gelen yazışmalar ile giden
yazışmaların gerekli yerlere ulaşmasını sağlar.
• Gelen ve giden yazışmalar için standart dosya planına göre dosya tutar.
• Büro ve kırtasiye malzemeleri ihtiyaçlarını tespit ederek teminlerini sağlar.
• Müdürlüğün ayni ve demirbaş işlerini takip eder.
• Müdürlük personelinin özlük haklarını takip eder.
• Müdürlük bütçesinin kullanılmasının gerekli olduğu durumlarda ilgili tahakkuk
işlemlerini yapar.
• Müdürün kontrolünde, Müdürlük bütçesini, her yıl belirtilen takvim içerisinde
düzenler ve Başkan Yardımcısı ve Müdürün Onayına sunar.

Dökümanlar

MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI

Bornova Belediyesi Youtube’da
https://youtu.be/4aHNFt9FZ90
Haberler
  • Bornova’da 19 Mayıs coşkusu Gençlik Festivali ile zirveye çıkacak
  • Anneler Günü’nün en tatlı kutlaması Bornova’da
  • Bornova’da kesin hesaba meclis onayı
  • Katılımcı yerel yönetimin rotası Bornova’da çizildi
  • 20.05.2025 tarihli Taşınmaz Mal Satış ve Kiralama İhalesi hk.
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan Çerez Politikası hakkında detaylı bilgi almak içinTamamGizlilik politikası