T.C. Bornova Belediyesi Kurumsal Web Sitesi
ENGLISH
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Organizasyon Şeması
    • Muhtarlar
    • Meclis Üyeleri
    • Tarihçe
    • Etik Komisyonu
    • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • İhtisas Komisyonları
    • Yönetmelikler
    • Afet ve Acil Durum Toplanma Alanları
    • Kardeş Belediyeler
    • Üyeliklerimiz
    • Saydamlık ve Hesapverilebilirlik
    • Birimlerimiz
  • Raporlar
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • Borç Ödeme
    • e-İmar
    • İstek Şikayet
    • Meclis Gündemi
    • Meclis Kararları
    • İmar e-Ruhsat
    • Taşınmaz Satış ve Kiralama İlanı
    • Parselasyon Planları
    • Askıya Çıkan İmar Planları
    • Bulut Kent Rehberi
  • Bornova Rehberi
  • İletişim
    • Sık Sorulan Sorular?

Bornova Belediye Başkanı vatandaşların telefonlarını cevapladı

  • Ana Sayfa
  • /
  • YeniHaberler
  • / Bornova Belediye Başkanı vatandaşların telefonlarını cevapladı

Bornova Belediye Başkanı vatandaşların telefonlarını cevapladı

23 Eylül 2024

Bornova Belediye Başkanı vatandaşların telefonlarını cevapladı

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başladı ve vatandaşlara sürpriz yaparak gelen çağrılara bizzat cevap verdi. Çalışanlarla da sohbet eden Başkan Eşki, iletişim hattını arayan Bornovalıları dinledi ve talepleri not aldı. Vatandaşlar, Başkan Eşki’nin bizzat kendisiyle görüşmekten duydukları memnuniyeti dile getirirken, Eşki iletişimin modern belediyecilikteki önemine vurgu yaptı.

Doğrudan iletişim güven ve memnuniyet sağlıyor

İletişimin güçlü ve etkin olmasının belediyecilikteki önemine dikkat çeken Başkan Eşki, vatandaşların memnuniyetinin öncelikleri arasında yer aldığını belirtti. Eşki, “İletişim Merkezi’ne gelen her çağrı bizim için önemli. Vatandaşlar, hem sorunlarını iletebiliyor hem de hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi alabiliyorlar. Bugün onlara doğrudan cevap verebilmek ve sorunlarını dinlemek benim için de güzel bir tecrübe oldu. Alanda aktif olarak çalıştığımız gibi burada da aynı titizlikle çözüm üretiyoruz” dedi.

Şikayetlerin azalması işlerimizi yaptığımızı gösterecek

Başkan Eşki, İletişim Merkezi’nin her gün ortalama 700 çağrı aldığını ve bu çağrıların yarısının da belediye dışındaki kurumlarla ilgili olduğunu vurguladı. Büyükşehir Belediyesi, İZSU, İzmirgaz gibi kurumlarla ilgili taleplerin yönlendirildiğini, belediyenin sorumluluğundaki konuların ise mümkün olan en hızlı biçimde çözüme kavuşturulduğunu söyleyen Eşki, “Bazılarını aynı gün, bazılarını aynı hafta çözebiliyoruz. Özellikle diğer kurumlarla koordinasyon ya da yatırım planlanması gerektiren konular biraz daha uzayabiliyor. Temelini attığımız yerler açıldıkça, projeler hizmete girdikçe, şikayetler en alt düzeye inecektir” diye konuştu.

Üçüncü yıla pastalı kutlama

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, İletişim Merkezi’nin üçüncü yılına özel olarak hazırlanan pastayı Belediye Başkan Yardımcısı Cem Arıkan, CHP Grup Başkanvekili Yağmur Yurakul Özkan ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli ile birlikte kesti. Başkan Eşki, özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ettiği çalışanlara kukulent çiçeği hediye etti.

Previous Post
Yeşilova’da tek hamlede beş soruna çözüm
Next Post
Bornova Kent Konseyi 5 yıl aradan sonra yeniden faaliyette
Bornova Belediyesi Youtube’da
https://youtu.be/4aHNFt9FZ90
Haberler
  • Bornova’da 19 Mayıs coşkusu Gençlik Festivali ile zirveye çıkacak
  • Anneler Günü’nün en tatlı kutlaması Bornova’da
  • Bornova’da kesin hesaba meclis onayı
  • Katılımcı yerel yönetimin rotası Bornova’da çizildi
  • 20.05.2025 tarihli Taşınmaz Mal Satış ve Kiralama İhalesi hk.
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan Çerez Politikası hakkında detaylı bilgi almak içinTamamGizlilik politikası