Haberler|

Bornova Belediyesi, hizmetleri vatandaşların istediği gibi şekillendirmek için birebir görüşme yöntemiyle anketler yapmaya devam ediyor. Bu amaçla kurulan Bornova İletişim Merkezi birinci yılına doldururken, ekipler mahallelerde çalışıyor. İletişim Merkezi’ne bağlı ekipler Mevlana Mahallesi’nde düzenleme yapılacak park alanını şekillendirmek için çevrede oturan vatandaşların görüşlerini aldı.

Bütün hizmetleri vatandaşın talebine göre şekillendirdiklerini söyleyen Bornova Belediye Başkanı Dr. Mustafa İduğ, “Bir hizmeti vatandaş talep etmiyorsa, bunun için para harcayıp kaynakları heba etmeye de gerek yoktur. Biz kaynakları verimli ve tam olması gereken alanlarda kullanmaya çok önem veriyoruz. Bu sayede yaptığımız her yatırım gerçek ve öncelikli bir ihtiyacı karşılıyor. Katılımcılığı bu yüzden önemsiyoruz. Katılımcı anlayışımız sayesinde bütçemizi doğru hizmetleri ve yatırımları yaparak verimli hale getiriyoruz” dedi.

Bornova İletişim Merkezi’nin birinci yılını doldurması nedeniyle personelle birlikte pasta kesen Başkan İduğ, “Bornovalıların her konudaki düşünce ve isteklerini alıp, ilgili müdürlüklere yönlendirdiğimiz bu sistem sayesinde bir çok sorunu büyümeden çözüyoruz. İstekler hızlı bir şekilde yerine getirilebiliyor. Vatandaşlarımızın dilek, istek ya da şikayetiyle ilgili hangi müdürlük sorumluysa doğrudan o müdürlükle bağlantıya geçilip sonuç alınıyor. Bürokrasiye azaltıp çözümü Bornovalılara en kısa sürede sunan Bornova İletişim Merkezi’nin bu noktaya gelmesinde emeği olan herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Bornova Belediyesi, Mevlana Mahallesi 1742 Sokak’ta bulunan alanın park olarak düzenlenmesi konusunda vatandaşların görüşlerini almak için anket yaptı. Bornova İletişim Merkezi’nde görevli saha ekipleri çevrede oturan vatandaşlarla bire bir görüşmeler yaparak söz konusu alanla ilgili düşüncelerini aldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close Search Window